Monday, November 22, 2010

3 Buku pilihan bulan ini dari StormReaders!

3 Buku pilihan bulan ini dari StormReaders!


Ada Bagus Baguss
Penulis : Dr. HM Tuah Iskandar
HARGA : RM25.90

Menulis daripada pengalaman yang telah beliau lalui sepanjang kehidupan; dari era persekolahan hingga masa kini. Daya imaginasi-nya cukup tinggi. Beliau se-gera nampak dan meng-analisa di sebalik apa yang berlaku. Siri ini menghurai tentang motivasi diri, kehidupan, kekeluargaan, ke-ibubapaan, suami isteri, re-maja, disiplin, usaha, pro-fesyen, business, keusaha-wanan, kerjaya, ketuhanan, keagamaan, ibadah, psiko-logi, bahasa, bangsa, nos-talgia, cinta, kesihatan, akhlak, budaya, kembara, aktiviti santai, dan IPT.



Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Umrah dan Adab Ziarah Madianah Tapi Anda Malu Bertanya

Penulis: Ustaz Zahazan Mohamed
HARGA: Semenanjung M'sia: RM20.0
Buku ini berkisar kepada persoalan para jemaah dalam mendirikan ibadah umrah di Makkah dan Madinah. Antara faedah yang boleh didapati daripada buku ini ialah: Memberi ilmu yang menyeluruh kepada para jemaah yang akan menunaikan umrah dan ziarah Madinah. Sesungguhnya semua amal ibadah kita terhadap Allah SWT itu hendaklah disuluh dengan ilmu.
* Menjawab pelbagai kemusykilan yang menghantui minda bakal jemaah kerana tidak berkesempatan untuk bertanya atau belajar dengan cara berguru.
* Mencungkil persoalan remeh-temeh yang di luar kotak pemikiran para jemaah.
* Boleh dijadikan buku rujukan untuk dibawa bersama ketika mengerjakan umrah dan ziarah.
* Carta Aturan Pelaksanaan Umrah sebagai lampiran memudahkan para jemaah melihat pelaksanaan umrah itu sebagai satu overview.

Soal Jawab Remeh-temeh Tentang Seks Tapi Anda Malu Bertanya

Penulis : Zahazan Mohamed & Rohidzir Rais
HARGA : RM19.90

Membicarakan pelbagai isu sensitif berkenaan seks yang mampu merungkai banyak persoalan yang masih menyelubungi masyarakat di negara kita. Kepada ibu bapa dan guru yang malu menjawab per-tanyaan anak, dan para pelajar. Kepada pengantin baru yang masih tercari-cari jawapan kepada pelbagai permasalahan seks, dan juga kepada pasangan yang sudah lama men-dirikan rumah tangga tetapi masih memendam rasa, buku inilah penyelesaian-nya.





Mulakan perniagaan menjual buku-buku agama, motivasi, ilmiah dan novel dari rumah! Sertai sebagai Rakan Pengedar StormReaders2U, dan anda juga akan mempunyai e-store anda sendiri untuk menjana pendapatan tambahan melalui Internet.
Kini, ramai yang telah berjaya memperolehi pendapatan tambahan setiap minggu sebagai Rakan Pengedar StormReaders2U. StormReaders adalah perniagaan berangkaian 100% menurut syariah. Adakah anda berminat? Klik di sini untuk ketahui maklumat lanjut bagaimana ANDA JUGA boleh menambahkan pendapatan daripada rumah atau hubungi saya Fariz di talian 0129503877 atau email ke farizkumai@gmail.com untuk maklumat lanjut.

No comments: