Monday, November 8, 2010

3 Buku pilihan bulan Nov 2010 dari StormReaders!

Makkah al-Mukarramah Kelebihan & Sejarah

Penulis : Abd. Basit Abd. Rahman HARGA : RM 30.00

Klik Sini untuk ke Buku Digital Buku ini membawa penampilan tentang sejarah Makkah al-Mukarramah sebagai sebuah bandar paling lama dan perkembangan semasa kota suci ini, sempadan tanah haram, tentang Makkah, telaga zamzam, sejarah dan detil stuktur binaan Kaabah, Hajarulaswad, Maqam Ibrahim, perkembagan Masjidilharam, cara penyusunan saf di sekeliling Kaabah dan pelbagai lagi.



Dapatkan di

http://www.stormreaders.net/farizkamis

Teknik Belajar Berkesan Nur Amalina

Penulis : Haji Muhammad Zakaria

HARGA : RM 16.90

Buku ini mendedahkan rahsia kejayaan seorang insan yang cemerlang dalam segenap bidang yang dicuburinya. Kaedah, formula, tip dan teknik yang digunakan mungkin menjadi panduan yang lebih tersusun dan terarah. Ia juga sesuai dibaca kepada anak-anak dan murid-murid dalam perngurusan pendidikan mereka.


Dapatkan di

http://www.stormreaders.net/farizkamis


Soal Jawab A-Z Tentang Tasawuf Tapi Anda Tiada Tempat Untuk Bertanya

Penulis : Dr. Zulkifli Mohamad al-Bakri HARGA : RM 26.00

Buku Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf tapi Anda Tiada Tempat untuk Bertanya... dihasilkan untuk menjawab segala persoalan mengenai tasawuf. Justeru, dengan persoalan yang dikemukakan ini dengan penuh raja' semoga kemelut tersebut terungkai mengikut Futuh al-'Arifin dan Lisan al-Ulama' serta hikmah mutiara kata dengan ilham Rabbani.

Dapatkan di

http://www.stormreaders.net/farizkamis



No comments: